BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

-mY bLoGGeRz-

Khamis, 18 Ogos 2011

bUnTu...:(

JaM:2.40 a.m

ari ni aku nk kOngsi sket citer ngan kOrang...ari ni aku dpat seOrang  insan yang bernama SAHABAT...aku tak anggap dye kawan sbb kawan slalu nye tYme seNang..tp SAHABAT sntiasa ade tYme senang mahupOn tYme susa...skunk aku sdia mndengar Luahan dari dye...

korang nk tau sbb ape aku anggap dye SAHABAT aku...sbb td dye ade share BLOG dye kt aku....then dye soh aku bace...aku pon bace la mcm bese...tp ade part2 yg wat aku terkejut....tp aku takleyh cter kat cni...

aku tak bole tido sbb memikirkan pasal blog yg aku bace td...knape ea???bru ari ni aku tau LIFE dye...slame ni aku dok melawak n dok knal ngan die...tp baru ari ni aku tau latar belakang die...walaupon aku tak bape nk fham...

aku sedang menunggu penjelasan dari die...


0 kOmeN: