BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

-mY bLoGGeRz-

Jumaat, 26 Ogos 2011

peNinG

aRi niE aKu bOh tajOk PeninG sBB aKu taK taU sMpai biLe aKu aKan enGat kt dEa...
aKu taK taU La napE smPai jd cMniE...
da bnYak kaLi aKu cuBe...aRi ni da sBuLan LebiH aKu bReaK ngaN dea...
suMe berPunCe daRi aKu...tp nAk waT cmNe...aNdaI maSe oLeh paTah baLek...
eRRmmMm...kawan2 aku sLalu ckP...""yanG da Lepas tU tetaP dah berLaku...
kiTe mesTi trOskan kHiduPan kite'''' ...
tP cmNer aKu naK terOskan iF dye la sManGat aKu....keKuaTan akU...
heheheh....jiWang kaN3...??

terLajak jaUh pLak daH....
sbEnar nyE akU peNing sbb da 3 Ari aKu tidOw taK smpaI 2 jaM...
sMpai naEk peninG paLe aKu ie....aDe uBat taK ntOk bG akU dPt tdOw cM besE???
Lg deKat naK raYe Lg La susaH aku nK tidOw...
siLap2 buTa2 je daPat pnYakiT isOmniA.....hahahHAHhA

deKat2 naK raYe ni bNyak kEje naK kenA wat....
pRepare nTok Adek PmpuaN aku nak kaWen Lg...adOiii....
sLamat da sOrang adEk pmpuaN aku..
.tggaL Lg sOraNg....hOpe mnJadi Lah beniH adeK2 aKu nie...heheheh

yaNg ni je Lah kOt yaNg akU naK updaTe...
paLe tgaH peNing takDek iDea naK karAng aYat....sO sbeLum aKu chOww...
akU naK mntaK maaf daRi ujOng rmBut sMpai uJong kaKi...
n sLamaT mnYambUt haRi raYe dI smPing faMiLY teRciNta...:)


0 kOmeN: